Humoristiska gifta sig Vows

Dagen D är nästan runt hörnet och scenen är redo för bruden och brudgummen att vigas. Bröllopsdagen kommer att bli en uppslupen affären. Varför skulle det inte vara, med alla de stora arrangemangen och bruden och brudgummen perfekt kära i varandra! Dessutom bruden och brudgummen få uttrycka sina odödliga kärlek och respekt för varandra genom bröllop löften. Genom att gifta sig, jag hoppas du inte var tvungen att plocka vävnader! Bröllopslöften behöver inte vara "åh så sentimental" och riva förmå! De kan rib-kittlande också! Tror du mig inte? Presentera er, mina damer och herrar, lovar humoristisk bröllop!
Humoristiska gifta sig Vows Exempel
Om du tänkte hur bröllop löften kunde kittla dina roliga ben, här några sådana roliga bröllop löften.
Exempel # 1, Groom - Jag lovar att älska dig lika mycket som Chicago Cubs och inte hålla röd och vit randig klänning mot dig. Från denna dag framåt, kommer jag att lyssna på alla dina klagomål på gallerian om man säger dem i lågsäsong och lovar att gå i pension min keps och gör ansiktsmålning för offentliga utflykter. Jag ska älska dig i nöd och lust från denna dag framåt, tills döden skiljer oss eller dig att bli en White Sox fan.
Bride - Jag lovar att älska dig lika mycket som jag älskar mitt kreditkort och inte hålla din stackars mode känsla mot dig. Jag kommer bara visa er min nya kläder under reklamavbrott, från denna dag framåt, kommer jag att se till att din tur shirt tvättas för varje spel dag, och kommer att ha gott om chips till hands. Jag kommer att älska dig för rikare eller fattigare, stannar så länge våra kreditgräns hög.
Exempel # 2, Pastor - Du älskar henne när du passar,, och även när du känner dig sjuk?
Groom - Ja, jag älskar henne när vi är lämpligt, och när vi är sårad, och när vi är sjuka, och jag kommer att älska henne när vi är rika, och jag kommer att älska henne i ett dike , och jag kommer att älska genom bra och dåliga, och jag kommer att älska när glad eller ledsen,, och jag kommer att ha, och jag kommer att hålla, och tio år från nu tusenfalt,, Ja, jag kärlek till hela mitt liv
Exempel # 3, jag, Janet, lova att älska och vårda dig, Phillip, för resten av våra liv, till och med genom din kärlek till sport bilar, cyklar smuts och Fender gitarrer.
Detta är ett perfekt exempel på en de icke-traditionella bröllop löften!
Exempel # 4, jag, Amelia, lovar att älska dig, Ricky, för alltid och alltid från denna dag framåt. Jag lovar att lära sig att laga dina favoriträtter och aldrig kritisera din mamma. Jag lovar att hålla huset relativt ren, med undantag för "Lost" nätter. Jag kommer att ge dig full regera på fjärrkontrollen annat. Ty detta är mitt löfte till min enda sanna kärlek och partner för livet.
Jag hoppas ni haft en bra tid med att läsa dessa humoristiska bröllop löften! Du kan också komma med många fler roliga prover bröllop löfte. Några tips att följa hjälper dig att göra dessa bröllop löften med en anstrykning av humor. Det kommer att lindra den oro och lite spänning i luften, om något. Här är några tips för brudgummen bröllop löften liksom bröllop vows för bruden också.
Tips för Humoristiska Bröllop löften, att överväga att införliva sällsynta och mindre kända detaljer om din make / maka, till exempel hans eller hennes hobbies och intressen. , Se till att även lägga till roliga och humor, du är inte störande någon eller något. , Det är bättre att undvika att ta saker i ditt bröllop löften som bara ni två kan relatera till och förstå. , Tänk att få sätta något som ni båda är intresserad, Lägga till en rolig bröllop relaterade citat kan göra bröllopet löfte bra, vilket gör det till en av de riktigt bra humoristiska bröllop löften. , Det är viktigt att ta hand om att humor och roliga läggs i åtanke de människor som kommer att närvara vid bröllopet. ; Viktigast vara äkta och aldrig glömma att säga vad du menar och vice versa!
Tja, det var allt! Dessa tips skulle förhoppningsvis hjälpa dig komma med några riktigt roliga bröllop löften! Jag stänger bröllop tal här! All lycka!